Ny vecka

Idag började det en ny vecka. Helgen har bestått av kalas för Dahlia. Tack alla som har gjort detta möjligt då jag inte är så rörlig.

Ryggen bråkar ännu och det knäcker mig. Vill så mycket och man märker verkligen hur beroende man är av en väl fungerande rygg.
Är nöjd med planen som vi har lagt upp och längtar tills nästa steg mot ett bättre mående. Måste tänka positivt fast att jag känner mig som en haltande sengångare. Klarar inte fns att gå med och handla utan att det gör sjukt ont. Hatar att vara så här beroende av andra. Är van vid att fixa och trixa själv. Bara dammsuga vardagsrummet igår tog evigheter så det slutade med att B tog över. Pinsamt värre...
Nåja det kan bara gå framåt igen, sakta men säkert. Bara jag som har noll tålamod och vill mer än vad jag kan just nu/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0