När allt går åt fel håll

Vad allt kan motarbeta en på samma gång. Det är oändligt tröttsamt när kroppen jobbar mot viljan att må bra och vara smärtfri. Att kunna röra sig utan att behöva känna den ilande brännande smärtan i varenda kroppsdel. Ryggen är verkligen kroppens nav eller rättare sagt bålstabiliteten är kroppens nav och stöttepelare. Utan den så blir det aldrig bra så därför kommer jag när jag får lägga all tiden på att stärka upp bålstabiliteten. Får ta hjälp med det då jag reder det inte själv. Det är svårare än jag trodde så det är bättre att få rätt hjälp från grunden och sen bygga vidare.

På torsdag blir det läkarbesök samt naprapatbesök och sen väntar röntgen då det lär behövas för att få en korrekt bedömning av skadan samt för att få en korrekt rehabiliteringsplan. Fasar för att det ska vara diskbråck vilket inte skulle vara förvånande då jag har min ryggskada sen några år tillbaka. Dock har det aldrig yttrat sig så här illa så man kan bara hoppas att det är något annat.

Nä nu ska jag sätta fart och göra dem få övningarna jag får göra så att jag kan jobba ikväll och inatt/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0