Jag är nog unik, fika och vabruari.

Ja jag tror faktiskt att jag är rätt unik. Hur många har lyckats få en vattenblåsa under näsan på grund av att man har snytit sig för mycket? Jag har lyckats med detta så nu har jag gett Rudolf med röda mulen en helt ny innebörd. Haha jösses som jag ser ut och så ska jag ha ett viktigt möte imorgon förmiddag.


Igår vart jag i Halmstad, köpte en av Dahlias födelsedags presenter samt tog en chailatte med en vän. Otroligt skönt att bara kunna va även om det bara är för en timme eller två. 
Tror dock att jag fick en ny last på köpet men vad gör det. Man ska få unna sig ibland.

Började denna dagen med att sitta i ett ångbad för att se om jag kan få bukt på förkylningen, mindre skönt men relativt effektivt. Testade något som Baloos kompis hade med sig också så nu borde det ge med sig tycker jag. Kan knappt använda nässpray längre för då slutar det med näsblod 24/7 och det orkar jag inte med. Kan ju hoppas att jag har fått min beskärda del av detta mindre helvetet och att barnen kan hålla sig friska trots att vabruari har startat. 

Nä nu ska jag slöa lite och kurera mig med god frukost, mysa med mina fina och bara va tills det är dags att åka till jobbet. Ska se om jag kan byta ett pass då jag skulle behöva vara ledig en dag nästa vecka. Får se om det går, brukar vara svårt men jag hoppas att det löser sig/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0