Ja jag är en bitterfitta!!!

Vill svära så mycket jag bara kan på denna fu**in bajsdagen så att det finns inte. Är enormt trött på alla motgångar så jag kräks, kaskadkräks så där mega äckligt. 

Jag lyckades ta mig igenom mitt dagspass på jobbet trots jobbiga nyheter samt samt nyheter som gör mig rasande. När ska det räcka liksom? Hur länge ska jag orka när det negativa bara föder demonerna? När kommer jag att krascha in i ett träd eller bara allmänt? 
Ja idag är frågorna många och tankarna maler i sönder mig. 
Just nu är allt ett inferno av känslor, alla möjliga känslor. Störst av allt är maktlösheten att inte kunna påverka utan man får bara rida ut stormen och försöka överleva. Lycka till Linda, berätta hur det går sen.

Ja idag är jag en jävla bitterfitta med ångest och jag skäms inte över det. Även mitt kamouflage fallerar ibland och idag är det en sån dag. Är stolt över att jag är en bitterfitta ibland, det är jobbigt att hålla kamouflaget uppe hela tiden.
En sak till, hör jag inte av mig så är detta anledningen. Då kanske ni borde höra av er i stället för även om jag alltid finns för andra så behöver jag någon då och då. Någon som bara lyssnar, mer behövs inte.
Nä nu ska denna bittra, ledsna och totalt knäppa människan landa innan sängen kallar/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0