Irritation och färgklickar

Idag har vi varit ute på mellbycenter och jösses vad irriterad jag kan bli på vissa människor. Först har vi dem som absolut är så rädda om bilen att den måste ta en familjeparkering och bilen är så liten att den hade fått plats på bredden. Det är då jag får en otrolig lust till att repa lacken bara för att. Sen dem kvinnorna som använder en hel parftmflaska. Förlåt men ni stinker värre än ja jag vet inte vad och ni får andra till att må dåligt, lite respekt tack. Vill inte få andnöd bara för att ni inte känner er egen parfym. I övrigt så gick det bra och vi hittade det vi skulle ha.


Eftermiddagen har fått åt med att rulla köttbullar samt fixa ny hårfärg på flickorna. Dahlia valde lila och Roxie valde rött. Ella tar nog lila men får se vad hon vill ha. Bilder kommer imorgon. 
Får väl förtydliga att jag färgar inte min barns hår med varken hårfärg eller toning utan använder färgbomber (inpackning) vilket ger håret färg och vårdar. Perfekt till barn då dem bara ska sitta i 3 minuter.

Nä nu är Ella klar så nu får jag sluta skriva/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0