Heta nätter

Som jag älskar det, de där som retar och triggar igång en på så många olika vis. De där som påverkar en och ger en minne för livet. De som ger extra krydda i vardagen bokstavligt talat. Gud vad jag älskar den kryddan, den gör verkligen skäl för sitt namn. Dock är det bara jag som tycker om stark mat så jag får krydda extra sen. Men jag rekommenderar varmt denna ekologiska kryddan Heta nätter ifrån ÄngaGård. 

Jag kör mest med ekologiska kryddor då jag tycker att dem ger mer smak och en annan sting i maten. Lägger gärna lite extra slantar på kryddor men nu funderar jag på om jag ska börja odla och göra egna kryddor istället. Kan bli spännande och se om man får till något bra. Då kan jag lättare undvika saltet som det finns i så mycket annat redan. 

Hoppas att rubriken inte villade bort er för mycket. En het natt eller två säger man ju inte nej till ;) /L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0