Fredagsmys eller hur var det nu

Fy kattsingen vilken dag det har varit. Morgonen började så där roligt med en rygg som gav upp totalt. Tur man har en snäll kollega som hjälpte mig annars så hade jag nog stått kvar där tills kvällen. 

Behandlingen idag hjälpte då inte så det är bara att inse fakta att det går inte mer. 
Får se hur det går på måndag. Skönt nog så har jag planen färdig, så nu är det bara att bli bättre ifrån detta och sen köra på.

Hämtade dem små tidigare idag och det blev mys till en film innan dem ville leka. Nu sover alla utom jag, inget ovanligt dock det brukar vara så här. Så nu myser jag i soffan, har tända ljus och bara är. 
Funderar på hur jag ska kunna sova då min naprapat säger att jag inte ska sova på sidan utan på ryggen. Jag sover alltid på sidan eller sidan/mage och aldrig på rygg vad jag vet i alla fall.

Imorgon ska Dahlia ha kalas med sina kompisar och jag tackar gudarna för alla som hjälper till då jag inte reder ut det. Guld värt och Dahlia får sitt efterlängtade kalas.
Nä nu ska jag leta upp tens-apparaten, har lyckats städa undan den på ett bra ställe. Sen blir det att försöka sova och vila ryggen/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0