Foodprepp, målande och alla hjärtans mys

Idag har det planerats med kosten samt min rehab träning. Har förberett ett ex antal kg kyckling som ska frysas in i portioner så att det är klart för många dagar framöver. Kommer bli en del tofu, nötkött och kycklingfärs med så man har att göra efter hand. Gillar mina matlådor då allt blir så enkelt när man vill ha koll på in och utskott.


Började denna veckan med att måla två tavlor och Dahlia målade en till sin pappa som blev så fin så. Bordet var i och för sig lika mycket målat som tavlan var men vad gör det om hundra år. Sitter och filar på en tatuering jag vill göra men får inte rätt på den. Har den rätt i huvudet men får inte ner den på papper. Får bolla med min tatuerare helt enkelt.

Idag kör vi alla hjärtans mys då jag jobbar kväll och natt i morgon. Blev god middag och nu ser vi på grease, en av dem bästa filmerna någonsin. Hör och häpna så sitter Ella med och tittar, det händer inte ofta numera så är tacksam för varje stund. Efter filmen så ska dem små sova så att dem kommer upp imorgon. Dahlia kan i och för sig sova då hon inte ska till dagis förräns kl 11.

Längtar som tusan tills på torsdag men det berättat jag mer om imorgon/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0