Ett steg i rätt riktning

Idag har man hållt igång på jobbet och mår dessutom lite bättre. Tack och lov för det. Två nattpass kvar denna veckan så vill att det ska gå på rätt håll åtminstone.


Har även fått lite olika besked sam fått ringt lite viktiga samtal så nu rullar förhoppningsvis allt på åt rätt håll. Kämpar för att det ska bli som jag önskar så att jag kan få må bra igen. 
Det värdefullaste som finns förutom barnen är mitt eget liv. 

På fredag blir det att besöka bassängen innan jobbet och bränna bort lite kalorier. Viktminskningen går segt nu men att sluta röka går lättare nu när man är förkyld. Det gick inget vidare att sluta rakt av så funderar på såna där plåster eller minska på nikotinet i e-ciggen. 

Nä nu ska jag mysa ner mig i soffan och bara va. Förhoppningsvis så släpper spänningshuvudvärken snart/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0