Äntligen och mys

Äntligen går allt på rätt håll, äntligen så kan jag se ett litet ljus i mörkret. Framtiden kommer att bli tuff men spännande. Men jag ser så otroligt mycket fram emot detta. Att bli fri ifrån allt skit, att få må bra utan att få dåligt samvete över det.


Idag mår man så där, nässprayet är slut så det bär av till apoteket när dem två stora har kommit hem ifrån skolan. Just nu så kurerar jag mig med FitLine. Ska köpa hem lite gott tills ikväll med då vi kommer att ha fredagsmys ikväll istället för imorgon då jag jobbar kväll och natt.
Ska bli härligt att mysa ner sig med mina små i soffan  och bara va innan kvällsbestyren ska fixas. 
Helgen kommer att bli lugn och på måndag ska det fixas en del innan jag kan koppla av igen. Har 34 timmar kvar av min 61 timmars vecka så all vila behövs känns det som. Har lite utbildningar att kolla upp med, vill utöka min kompetens samt mig själv. 

Har sökt en programmerings kurs på distans som jag mer än gärna vill gå för att lära mig att fixa min egna hemsida. Den är inte så stor då den påverkar varken mitt arbete eller familjen då jag kan fixa den när dem små är på dagis/skolan efter jag har jobbat natt. 
Nä nu ska jag förbereda lunchen och allt annat som energin tillåter/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0