Julen 2017

Vi hade julen hemma och det blev en hel del stress men så bra det blev. Så mycket kärlek och skratt så det finns inte. 
Barnen var speedade ifrån morgonen tills dem gick och lade sig väldigt glada över sina julklappar. 
Baloo fick presentkort samt pengar utav oss samt en massa annat av dem andra. Jag fick en Crock-Pot 6 liters samt en fotoskrivare. En sån där som jag kan koppla både kameran och telefonen till. Fick en massa annat kul med och jag är så glad över mina paket.
Julspelet tog jag och Baloo hem storvinsten. Det började dåligt för mig men sen så kom jag igång ordentligt med den där tärningen. 
Idag har vi fortsatt med vårt traditionella biobesök. I år blev det Tjuren Ferdinand och den var bra, blev en del skratt och Dahlia ville se den igen direkt efteråt. Men dagen började med att vi sov länge, ja jag tog igen lite sömn på morgonen så halv 11 steg vi upp. När vi väl hade vaknat ordentligt så blev det en brunch till en film. 
Nu ska vi fortsätta kvällen med Frost och mys i lugnets tecken. Äta lite gott och bara andas. Hästarna är fixade så nu finns där inget på schemat alls. Ha nu en trevlig kväll/L♡





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0