Så här en måndag

Här sitter man och tittar på hästannonser, drömma får man ju göra eller vad säger ni? Saknar att sitta på hästryggen och får vara en del av dansen, dressyren. Men att ta ett skutt då och då är ju inte fel det iheller. Men att få vara ett med hästen i en klockren piaff etc är magiskt. Tänk att man känner så nu när man som yngre älskade galoppen, hoppningen, ja allt med fart. Nåja förändring ger utveckling och kunskap.
Men just nu så är det enbart drömmar. Även om drömmar ska förverkligas så tar en del tid innan det sker.

Har haft en bra dag på jobbet idag, ryggen bråkade inte lika mycket så plus i kanten där. Massagen och tens apparaten samt mina övningar gör underverk även om det inte tar bort smärtan helt och hållet. Men hellre lite smärta och att det går på rätt håll än att ha mycket smärta och bli bitter. Det är inte lätt att vara positiv när man har ont och jag beundrar dem som kan vara det i den mån dem kan. Jag har inte lätt för det när det är som värst men det är något jag jobbar på.

Nä om man skulle ta och försöka sova lite. Möte med jobbet imorgon sen blir det att röja vidare, slänga en massa osv. Ska sälja en del med hade jag tänkt, har en massa barnkläder som är förlitet för flickorna.
Ha det gött/L




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0