Kallt...

Igår var det 1:a advent, redan. Jag hinner verkligen inte med nu för tiden, skulle behöva fler timmar på dygnet. I alla fall så jobbade jag natten till igår så var rätt slut när jag kom hem. Somnade så klart och vaknade sen med ett ryck, höll på att trilla av soffan på köpet. Det hade varit en snygg syn om inget. I alla fall så blev det fart på mig och nu är det färdig pyntat i hallen, badrummet och vardagsrummet. Resten får vänta tills imorgon innan jobbet kallar igen.
Det blev god mat på kvällen samt gofika, något övertrötta barn dock men vad gör det om hundra år...

Idag kom kylan, blev rätt paff när det visade -4 i morse då det var flera plus igår. Men nu går vi mot julen och då ska det vara kallt trots att min värk blir värre. Den har varit grym idag den där värken men sånt är det, bara att behandla så gott jag kan. Har varit en intressant dag på jobbet, inte var dag man är provdocka men någon gång ska vara den första. Måste ha sett urkul ut om inget annat och det var för en bra sak.

Nä nu ska jag njuta av julfilmen och mina favo raggisar. Ha en trevlig kväll/ L




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0