God kväll bloggen.

När ni läser detta så är jag på jobbet och lyssnar på så mycket bättre då jag har annat att göra än att titta på det.
Vaknade tidigt idag så det har blivit en hel del gjort under dagen. Julstjärnorna är uppe, äntligen och några tomtar är på plats. Får fortsätta imorgon och då ska även 1:a advent firas med gofika samt en massa mys. Är ju ljus narkoman om man nu kan vara det. Vem behöver värma upp husen med el när man har värmeljus till si så där tre till fyra familjer. Det enda som saknas är snö tycker jag, dock vill jag ha snö som ligger kvar och glittrar, fina vägar och inte blask och kaos. Men det är väl att önska förmycket kan jag tänka mig.

Ryggen är inte riktigt med mig idag, ja inte igår i heller men sånt är det så det är bara att bita ihop, göra mina övningar och se glad ut.
Tankarna maler som vanligt så där är det inget nytt på den fronten. Har börjat skriva ner mina tankar, lite omvänd psykologi för att försöka att släppa tankarna för stunden. Lite som en anteckning som jag kan återkomma till. Får se om det fungerar.

Nä nu ska jag göra mig i ordning så att jag hinner med att handla och äta innan jag ska befinna mig på jobbet.
Ha en härlig lördags kväll med mycket kärlek och glädje/L




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0