Bestämt mig

Har funderat mycket på att man sätter så höga krav på sig själv. Att allt ska vara så strikt och det ska gå fort som bara den.
Jag ställer oerhört hårda och höga krav på mig själv, men uppenbart så klarar jag inte det utan blir bara super stressad istället och tappar allt.

Så nu har jag bestämt mig för att sluta med det, jag tänker inte sätta krav på mig själv. Jag kommer självklart att ha mina mål kvar och jag kommer att jobba för att nå dem. Men jag tänker inte sätta någon tid som tex att jag ska ha gått ner mina sista kg på två månader etc. Nä det får ta den tiden det tar helt enkelt.
Blir mycket fokus på att finna balansen och nu när jag går på coacfits längre program så kan det bara bli en amazing resa! 

Har satt ihop ett träningsprogram som jag ska börja med så fort jag får. Blir en mjukstart för att sen sakta öka intensiteten och vikterna. Promenaderna kör jag med och det ska bli härligt när solen förgyller oss med sin närvaro.
Får snart inviga mina inlines med, jösses kommer jag ens att överleva ;)

Keep on rockin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0