Skit också samt funderingar...

Sitter på jobbet och tittar på ishockey och tyvärr så förlorade mitt älskade Rangers :( men men nya tag på tisdag och jag hoppas att Lundqvist kommer tillbaka snart, typiskt att han ska vara skadad nu.
 
Som jag skrev igår så har jag en sjuhelsikes träningsvärk idag och lär få en ny imorgon misstänker jag då det är dags igen. Sitter och funderar på hur jag ska gå vidare i min egna resa när jag är klar om några veckor. Just nu så har jag hamnat i en platå så jag hoppas att jag kommer över den inom kort. Har mycket att fundera på när det gäller träningen med, har mitt mål klart framför mig men det är hur jag ska ta mig dit som jag är osäker på. Frågan är om jag ska köra riktigt hård och tung styrketräning eller om jag ska satsa på lagom och inte köra slut på mig själv. Gahhh det är så drygt när jag inte har riktigt koll på läget. Får disskutera detta med min PT samt min vän som har koll.
Köpa nya träningsbyxor måste jag också göra, har krymt ur två par nu så jag har ett par kvar och det håller inte. Dessutom så är dem inte långa och det vill jag ha nu på vintern. Får ju säga att jag är glad över att jag skaffade mina skor, fötterna somnar inte längre och jag får inte ont. Tänk att ett par bra skor samt en perfekt sula kan göra så mycket.
 
Nä nu ska jag ta och fortsätta med mitt.
/L
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0