Hejsan hoppsan

Har inte skrivit på ett tag då jag har varit sjuk, är inte helt ok ännu men det går i alla fall på rätt håll.
Men det finns inget värre än när ens små hjärtan är sjuka. Jag kan med handen på hjärtat säga att jag hatar det och hata är ett stort ord.

I övrigt så ser man ut som en uppsvullen flodhäst med badring och snorkel. Man drunknar ju i all vätska som man samlar på sig och lätt att bli av med det är de då inte. Kosten har blivit lidande men det är bara att ta sig i kragen och köra på igen. Ingen annan kan ju inte göra den åt en. Tacka gudarna för mina drinkar, utan dem hade jag inte överlevt detta.

Träningen har tyvärr blivit lidande och har fått ställa in två pt tillfällen. Irriterande som bara den är det men man kan inte hjälpa att man blir sjuk.
Nåja allt har sin tid.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0