Det krävs två!!!

Det krävs två för att dansa tango och så är det alltid när två parter är inblandade. Envägskommunikation fungerar sällan och är bara uttråkande och avtändande.
Idag har jag fått nog av mycket, står på branten och tippar. Ibland vill jag bara ge upp, ingen orkar hur mycket som helst. 
När man får höra att man prioriterar bort sina barn när man ser till att dem får mat på bordet, tak över huvudet samt kläder på kroppen och skor på fötterna gör mig riktigt förbannad. Det är för dem jag sliter som jag gör, har två jobb etc. Men nej aldrig är det bra nog.
Att jag tränar är väl ingen big deal, det gör jag för att må bra och förebrygga så att jag slipper smärtan. Att det ska vara så hemskt...

Vill bara åka iväg, få andas och gråta ut vilket behövs enormt. Men så fungerar det inte tyvärr så det är bara att ta på sig pokerfacet och se glad ut. Andas på och fokusera på lugnet, räkna till 7511 miljoner.
Snart blir det sagostund med småfolket, ett av guldkornen i vardagen som är mer värdefullt än mycket annat. 
Får se om jag fixar naglarna på Ella ikväll eller inte, får se om hon orkar.

Får se om jag hittar på något kul i helgen eller inte. Behöver det men det brukar inte bli så.
Btw så har jag dem grymmaste naglarna ever!!!
Visst är dem awesome 😍



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0