Hästarna och annat

Hoppas att allt är bra med er mina kära läsare. Just nu när ni läser detta så befinner jag mig på jobbet.
Har haft några mysiga dagar i goda vänners lag och det har blivit många goda skratt.

Har tömkört Frisse för första gången, blev smått knäpp på utrustningen. Illa att inte där kommer med en bruksanvisning när det finns mycket som ska sättas ihop. Nåja, det blev okej i alla fall och han var mega duktig. Nu blir det att tömköra honom en hel del medans vagnen fixas till. D red honom barbacka på en liten uteritt och så stolt hon var och jag med för den delen. R red också fast på Edmund och det gick också kanon. Framsteg framsteg och det är så underbart att se.
För E och Prince går det också bra. Han har bara trilskat lite vid in och utsläpp, knasboll!!! Men nu går det bra igen och nu ska han sättas igång ordentligt. E gör fina framsteg, hon ska bara lära sig att inte ge upp så lätt när Prince inte vill som hon.
Hade utrustningsfix igår så nu är allt mjukt igen, upptäckte dock att Prince's sadel har spruckit så vi får se om den lagas eller om det blir en ny.

Nä nu får jag sätta fart så att jag hinner i tid till jobbet. Imorgon blir det fix och trix hos hästarna och sen så får vi se vad som händer.
Ha en underbar lördag/L




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0