Lördag ✌

Idag så har dagen gått utav bara den. Har stått i köket den mesta delen och lagat en himla massa mat och än är jag inte klar. Men det är värt det, för jag slipper att tänka på min mat i alla fall. 
Sen så har jag tränat idag, det blev en timme på motionscykeln och dem små agerade hejarklack med tusen frågor när dem kom hem. Stora tjejen hjälpte mig att stretcha mina ömma muskler. Känns väldigt mycket i benen nu och häcken ska vi inte prata om. Det känns mycket och att sitta ner är inte en favorit just nu.

Längtar massor till nästa helg då det blir en weekend i Ulricehamn och CoachFit Event i två dagar. Ska bli väldigt intressant och lärorikt, sen så får jag träffa många av mina kolleger med vilket är ett stort plus.

Nä nu ska jag chilla i soffan och glo på någon film.
/L❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0