Nu händer det en del...

Från och med imorgon så händer där en hel del.
Imorgon ska Lovelie få en spadag och jag ska handla djurfoder. Ska handla hem mat med så att det blir fullt i frysarna samt att jag ska hämta min bok i bokhandeln.
På fredag blir det jobb igen och på lördag blir det Gekås sen på kvällen så blir det film mys med flickorna och på söndag blir det CoahFit möte i halmstad. Spännande spännande :)
Skönt att ha att göra så att man slipper att tänka så mycket.
 
Nästa vecka blir det frisör besök samt träning med PT, så kul det ska bli och jag behöver verkligen komma igång med träningen. Funderar på om jag ska börja med yogan igen, känns som att det kan vara en bra ide på grund av ryggen som gärna blir stel och ömmar ibland. Tack och lov så blir smärtan mindre och mindre så jag hoppas att den snart är borta.
 
Nä nu ska jag sätta fart här så att tiden går lite fortare.
/L



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0