CoachFit - Starten vs efter 7 veckor.

Detta är så enormt svårt för mig men det är en del av min personliga utveckling. Så här kommer den nakna sanningen. Hur såg jag ut när jag startade och hur ser jag ut nu efter 7 veckor?! Jo så här.
Hur sjukt stor var jag inte innan?!!!! Att man kan vara så korkad och göra så mot sig själv. Blir arg bara jag tänker på det.
Är i och för sig stor fortfarande men jag har kommit en bra bit på vägen och det är tack vare CoachFit 😍 
Men det bästa är att jag är så gott som smärtfri, har mer energi etc. Nu ska jag komma igång med träningen ordentligt med sen så är det perfekt. 

Det bästa är att jag själv är coach nu och kan på så vis hjälpa andra att göra sin livsförändring till ett bättre mående. Älskar det. Vill ni göra en livsförändring så hojta till så kan jag hjälpa er.

Nä nu ska jag gömma mig lite och andas så art jag inte raderar detta inlägget.
/L✌



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0