Rygghelvete

Visst att jag alltid går med smärta men nu är det extremt. Det enda positiva är att man automatiskt spänner magen mer än vanligt vilket ger en del träning på i alla fall uthålligheten.

Men helt ärligt så hade jag hellre sluppit denna förbaskade smärtan som hindrar mig ifrån så mycket. Kan inte räta ut ryggen helt längre och jag går som att jag hade sketet på mig. Kul syn om jag tänker efter.
Körde extra värme i ryggstödet i bilen men det blev bara värre och nu testar jag att värma alla punkterna som jag känner är värst. Efter det blir det spikmattan och sen tens-apparaten och så hoppas jag att det hjälper. Lyckades inte knäcka rätt den så då ligger koterna rätt i alla fall, alltid något. Måste kunna jobba och fixa allt annat som måste fixas.
Är ledig imorgon men då måste jag städa, jobb torsdag och fredag, ullared på lördag och på söndag blir det att fira 4:e Advent med att klä granen. Full håll igång med andra ord. 
Nästa vecka igen får jag ta det lugnare i alla fall, vill inte ligga pall hela julen/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0