Lycka är inte överskattat och tandis

Fy i helsike vad det ska vara dyrt att gå till tandvården. Var hos min tandhygienist idag för undersökning. Det blev några röntgenbilder samt borttagning av tandsten och så klart polering av tänderna. Jösses över 1000 spänn bara på detta. Vad kommer det då kosta nästa gång då bedövning behövs eller när dem ska dra ut min tand som inte växer rätt. Får mardrömmar av att bara tänka på när min porslintand ska bytas ut vad det kommer att kosta. Nä nu blir det till att försäkra sig mot detta. Bara min tand går på 20 000 och det var när jag fyllde 18. Tänk då vad den kostar nu...
Tycker inte att det borde vara så dyrt för vem har råd att gå dit när man blir ruinerad på ett besök... Nåja det tänks ju inte så långt tydligen.

Idag fick jag ett litet paket på posten med min inpackning till håret. Dem två små vill också färga sitt hår så då får det bli med denna eller med rödbetor/blåbär. Får se vad deras far säger, måste ju fråga honom med.
Då mitt hår är så blekt under så ljusnar det lila olika fort så nu ser jag inte klok ut och jag ska inte till frissan förräns den 29:e. Men så är det när man ska ha extrema färger. Beställer alltid Revlon, hade det till mitt röda med och det fungerade kanon. Kommer med ett utlåtande när jag har testat det.
Har även köpt mig en tanke/dagbok som kommer att följa mig överallt då den är bara för mina ögon och ingen annans. Jag vill kunna skriva precis vad som helst utan att få skit för det om någon är nyfiken vilket dem flesta är. Detta är ju för min skull. Skriver iofs i min privata blogg, på tal om den så måste jag ändra lösenord där.
Nä nu ska jag fixa lite innan det är dags att bege sig till jobbet.
Lycka är inte överskattat, man ska bara hitta den!/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0