God morgon fredag

Fy vilket väder vi vaknade till idag. Det blåser ju hur mycket som helst och det avskyr jag. Kan bara hoppas att det lugnar ner sig under dagen. Man behöver inte torka håret innan man går ut för det fixar vinden på typ 2 sekunder.

Snart ska Ella och Roxie till skolan och sen blir det att chilla tills Dahlia vaknar. Ja om inte Lady (Pantera) väcker henne inom kort då hon har ett av sina ryck nu. Stackars Bandit blir anfallen hela tiden och han som bara vill sova. 
Själv har jag sovit riktigt gott för första gången sen i helgen. Otroligt skönt ska ni veta få min sömn är inte den bästa.
Ikväll kallar jobbet så idag blir det att fixa och trixa lite så där lojt så att man har kvar energin ikväll. Får inte glömma att ta med goddiebagen, har ju minne som en guldfisk ibland.

Nä nu är det dags att få iväg Roxie så att hon hinner att äta frukost på skolan innan dagen kickar igång/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0