Egentid, planering och resa

Tjolahopp som Dahlia brukar säga. Idag har jag och Dahlia en liten stunds egen tid och tittar på Gustav 2. Roxie och Ella är hos hästarna tillsammans med Ellas ena vän. Igår hade Roxie hoppat och så stolt hon var. Hon är så mycket modigare nu för tiden..

Igår började jag planera inför vår resa till Turkiet. Jag och Ella ska åka tillsammans med S och I vilket ska bli helt underbart.
Så nu har jag skrivit upp vad vi behöver packa och vad som behöver köpas hem etc. Spännande värre och kanske ledigheten i samband med sol och värme gör underverk mot min trötthet. Har lyckats att somna på soffan nu i eftermiddag igen. Att bara handla tar enormt mycket energi, fattar noll.
Det rättar väl till sig snart eller så får jag ta mig i kragen och gå till läkaren.

Nä nu ska jag mysa vidare med Mini innan det blir läxstund och nattafix.
Tjing/L




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0