Denna förbaskade tröttheten

Att man kan vara så här ständigt trött som jag är nu för tiden. Energin försvinner snabbt trots att jag sover som jag ska, inte är för stillasittande etc.
Nä jag har inte vitaminbrist då jag får i mig det jag behöver via mina drinkar samt via kosten.
Visst jag har jobbat mycket men det har lugnat ner sig igen. Men kanske är det så att den tröttheten jag kände då håller i sig längre än tidigare. Äsch jag har ingen aning.
Dumt var det att sova innan bion idag för nu är jag trött men kan inte sova. Typiskt när klockan ringer tidigt imorgon. Bion var i alla fall lyckad och hela familjen njöt av vårt söndagsmys och att bara vara vi.
Vi såg Hitta Doris och den var kanon med många bra budskap för både stora och små.
Nä nu måste jag försöka sova så att energin varar på jobbet imorgon.
Tjing/L




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0