Livets tvära kast och utveckling.

Igår var det en dag med mycket känslor som kastades runt i en virvelvind. Baloos mormor har somnat in och även om man hade det på känn så blir det ofattbart ändå, man blir chockad och enormt ledsen. Hon var ju en ung mormor. Vila i frid ❤ 

Var på BA i Ängelholm igår och det blev en hel del goa skratt och det var enormt lärorikt samt inspirerande. Är så enormt taggad och dessutom så fick jag min M-pinn och blev intervjuvad mitt framför alla, applåder på det och man kände hur man sträckte på sig och växte inombords. Vilken enorm upplevelse och nu siktar jag på sm och Paris. 
Nu kör vi!!! 

Nä nu ska jag försöka få bort huvudvärken så att jag kan ta tag i dagens to do lista.
/L



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0