Kaos i provrummet & hur barn blir till och kommer ut.

Helgen med stort H blev lyckad på ett enda vis. Fredagen var helt klart bäst och vad skulle jag göra utan min Power Pfubbler? Den tjejen kan verkligen mig, hmm nog första människan som fattar mig överhuvudtaget. 
Men åter till fredag dag innan jag berättar om kvällen.
Dagen spenderade jag på väla och Ikea. Köpte nytt till köket samt lite annat smått och gott. Fick en chock i kassan, så billigt har jag aldrig kommit undan innan. Hittade dock inga kaffekoppar som jag villa ha. På väla blev det nya kläder till mig, japp ni läste rätt, bara till mig.
Jag hittade även två bh:ar och helt ärligt så visste jag inte om jag skulle skratta hysteriskt eller gråta floder när jag insåg vilken storlek jag har i kupan. Jag menar L, jag visste inte ens att det fanns men tacka gudarna för det. Nu fattar man hur jobbigt det här är för ryggen...
Nä nu blir det att ta tag i träningen, kosten och sen när jag är nere så blir det en bröstförminskning/korrigering. 

På vägen hem så blev det en snabb visit hos Flower Pfubbler och bebismys ❤ Efter det så gick jag stressa en del enbart för att hinna med. Köpte en snygg skjorta/blus som jag skulle ha på kvällen men nej det satte bomberna stopp för, men bra blev det i alla fall.
Väl på Wild West Steakhouse så blev det god mat och en del god dricka samt en himla massa skratt. Intressanta möten med nya människor och ja en perfekt kväll med andra ord. Dock orkade vi inte efterrätten så den får vi ta en annan dag.

Lördagen bestod av inspelning för E's del, fixardag på dagis och ett långpass på jobbet. Köpte med mig en godispåse men ack det var inte gott alls.
Igår gick jag av mitt långpass, E hade voltige och dem små ja dem röjde som vanligt. D har väldigt många funderingar om hur bebisar kommer till och hur dem kommer ut etc. 
The Five är nu 5 veckor gamla, är mer och mer självständiga vilket Doris inte gillar alls. Men hon har ingen talan. Dem äter lite redan och har börjat undersöka kattlådan så allt går som det ska.

Nu är dem två stora i skolan och Mini tar hand om Elvis (apan) samtidigt som vi ska sjunga, läsa, dansa på en och samma gång. Inte låga krav hon har....
Idag går jag på långpass nr 1 för denna veckan och imorgon väntar helrenovering på Lovelie, fan den hunden har mer lyx än vad jag någonsin kommer att få.
Nä nu tycker D att jag är tråkig så nu blir det att kicka igång igen.
/L 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0