Födelsedagsmys 🎂

IgĂ„r fyllde jag som ni flesta vet hela 33 vĂ„rar och dagen började med paket öppning tillsammans med flickorna samt en kopp kaffe innan vi kickade igĂ„ng dagen. Jag bara Ă€lskar mina presenter, dem Ă€r bara sĂ„ jag att det finns inte. Älskar rock by swedens smycken och Ă€ger numera en del. 
Mr B överraskade mig med att komma hem med min absoluta favorit tĂ„rta, en Harry tĂ„rta, en tĂ„rta i chokladens tecken. Kan inte bli bĂ€ttre. 

Idag fortsatte firandet med en middag pĂ„ Wild West Steakhouse i Halmstad och deras mat Ă€r sĂ„ underbart god att det vattnas i munnen bara man tĂ€nker pĂ„ stĂ€llet. Att vĂ€lja vad man ska Ă€ta Ă€r ett större problem dĂ„ man vill ha allt, portionerna Ă€r stora, ett stĂ€lle som jag varmt rekommenderar till alla. 
Efter det blev det lite shopping och dĂ€r visade lilla D vad hon gĂ„r för, jösses vilka lungor hon har och tonarten Ă€r dĂ€r dĂ„ inget fel pĂ„. 

NĂ€ nu ska jag dricka min alkoholfria öl och mysa vidare med familjen. Imorgon vĂ€ntas det jobb och sen sĂ„ fĂ„r vi se vad som hĂ€nder. 
XOXO 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonstÀlle av krÀk och glÀdje

RSS 2.0