Bajskoll, en stor dos av sött och lite salt...

Helgen har varit helt underbar, älskar mina födelsedagspresenter och igår åt vi god mat precis som idag. Dessutom så har jag fått vackraste buketten av flickorna samt ett läckert kort till den. 

Men helgen har inte enbart gått i kärlekens tecken utan även i mindre roliga. 
Sjukhuset blandade ihop mina blodprover med någon annans vilket kom fram efter det att jag hade fått ett dåligt besked. Lider med den personen som får det beskedet som jag fick till en början. 
Nu får jag vänta tills nästa vecka igen innan jag får besked, ja om dem inte får ett återbud förstås . 
Lilla Miss D har dessutom lyckats ta en tia och sen lyckats svälja den. Hur lyckas hon med allt? Jag förstår inte hur hon kan komma på allt. Så nu blir det att hålla bajskoll och har inte tian kommit ut på 4dagar så ska vi kontakta läkaren. Ja jösses så här ser min helg ut, en stor dos av sött och lite salt.

Snart blir det sängen, är helt slut. Måste kolla upp varför jag är så trött hela tiden, detta är ju inte klokt. Nåja får ta mig en vitaminbomb eller två så piggnar jag säkert till. 
XOXO



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0