Håll igång 👌

 Nu har jag och Lovelie kommit hem ifrån en skön men blåsig promenad på strax över 3km. Vinden tog i rätt kraftigt emellan åt, det kändes som att vi stod still ibland. 
Med tanke på min löjligt stora skaderisk så har jag nu bestämt mig för att börja lungt och sen trappa upp efter hand. Fattar inte varför jag får så lätt benhinneinflammation 😔 drygt som sören är det. 
Men små steg blir stora och målen når jag ändå fast att det tar lite längre tid.

Mitt mål är så klart att gå ner i vikt samt att jag ska kunna få en bättre syn på kost och hälsa samt att synen på mig själv behöver bli bättre.
Som sagt många bäckar små och jag är bara på startsträckan. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0