Häcken full 😵

Nu har den tuffa veckan börjat och gårdagen flöt på bra. Idag väntas möte i Lund och sen blir det jobb. Imorgon väntas en makeover och det ska bli så spännande 😊 
På torsdag väntas jobb och sen möte efter det, på fredag blir det jobb igen och sen är jag nog ledig. Men jag behöver pengarna så det är bara att jobba på. 

Har släppt många känslor och det märks för nu sover jag, har somnat runt halv 9 två kvällar i rad och det är så skönt att sova gott. Dock är soffan inte så skön att somna i, lätt att man är halvt vingabröten när man vaknar och vandrar upp till sängen. 

Som sagt imorgon är det makeover time och jag känner för något drastiskt i alla fall när det kommer till färgen. Får se vad F säger 😊 
Har tagit en del beslut angående mitt liv i samrådan med sambon och en makeover blir en perfekt punkt för ut med det gamla och in med det nya.
Bort med allt som får mig att må dåligt vad det än är och fokus på det som får mig att må bra. 
Mår inte jag bra så mår inte mina barn bra. 

Jo imorgon ska vi köpa lite nytt inför påsken 😊 Ella har lite planer och det är så underbart att lyssna på henne. Vi får se om vi gör om pasta grejen eller om vi satsar på helt på något nytt. 
Roxie kom på en bra grej som vi ska göra. Dahlia vill mest ha påskägg och godis men något godis blir det inte i år. Här blir det någon leksak samt en upplevelse istället för godis. 

Nä nu måste jag sätta fart om jag ska hinna med allt, tiden springer iväg som vanligt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0