Sovstilar, kaffe och skitväder

Att sova med Miss R och Mr B är inte det lättaste ska jag tala om för er. Jag vet inte hur R lyckats men nu ligger mitt täcke längst ner i påslakanet och hon ligger över hela sängen hur nöjd som helst medan jag och hennes pappa balanserar på kanten med huvudet värkande och grus i ögonen, nåja hon är utvilad och sover fortfarande. Våra barn har blivit riktiga sjusovare minsann och går inte upp innan kl 10. 
Jag är ju en sån där mamma som kollar in till mina barn innan jag går och lägger mig och skulle jag vakna på natten så kollar jag igen. Det är så kul att se hur dem sover. Miss R sover utan kudde, täcket ligger över ena handen och resten på golvet, ena foten helst utanför sängen ja om hon inte ligger hos oss så att säga.
Miss E ligger oftast längst upp i sängen med täcket som en klump över sig, pratandes med antingen Ragge eller Lovelie hos sig då hon är den enda son sover ensam.
Miss D är yrvädret själv hon sover med huvudet vid fotändan, på tvären men allt som oftast ligger hon på sidan med ena handen under kinden och ena handen framför ansiktet precis som på 3D ultraljudet. Tänk att hon sover så fortfarande och att sånt håller i sig, underbart.
Mr B är akrobaten och det säger väl allt ;)
Själv vet jag inte hur jag sover men somnar alltid med täcket över överkroppen liggandes på sidan. Bästa sättet att somna på :)

Som sagt idag lever jag på kaffe och försöker vakna, önskar att det hade den effekten på mig men den infinner sig bara när jag som minst behöver den. Men hoppet är det sista som överger en.
Någon camping i helgen blir det inte för min del i alla fall, regnet kommer snart och jag pallar inte att sitta i en husvagn/förtält med tre rastlösa barn. Nä då stannar jag hellre hemma och ordnar inför vår lilla resa samt städar undan. Miss E och hennes bff I städade undan på ovanvåningen och hur amazing är inte det?! Bästa ni och tusen tack! 

Nä nu ska jag väcka småfolket och minitonåringen så att vi kan komma iväg.
/XOXO



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0