Shopping, städ och en gnutta lyx

Igår vart vi iväg och shoppade lite. Det var meningen att vi enbart skulle ha ett nytt matsalsbord men det blev en ny säng med samt ny matta, nytt porslin, diskställ, två höga växter etc etc. Där emot så köpte jag inga ljus och det kan enbart betyda att jag är sjuk eller något. 
Efter shoppingen så blev det ett besök på max och lite hopp i hoppborgen för småfolket.
Väl hemma så skruvade jag ihop bordet och det krävde sitt tålamod men så väldans bra det blev.
Sängen satte jag inte ihop förens idag då jag pallade inte igår. Mr B hjälpte mig lite innan dem drog på crusing.

Resten av dagen har gått till att städa i lugn och ro. Är inte klar än men det sista tar jag i morgon för nu myser jag med Miss E som sitter med fötterna i ett fotbad. Hawaii five O visas på dumburken så vi är nöjda. Ska snart poppa lite popcorn till oss men det får bli efter att jag har skrivit ner mina idéer som ploppat upp. 
Älskar inredning och jag har så många idéer till allt, kan säga att jag längtar tills badrummet och köket ska göras om. 
Ha en toppen lördag.
/XOXO



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0