Nya Darlingen 😍

Idag fick min kĂ€ra Sambo för sig att en roddmaskin kan vara bra och det Ă€r den ju. Den har lĂ€tt varit en av mina favoriter pĂ„ gymmet och nu har vi en hemma. Detta ska bli vĂ„rt Ă„r, ett Ă„r dĂ€r vi blir mer hĂ€lsosamma och trĂ€nade. 
Men nu mĂ„ste jag sova, Ă€r helt slut idag. 
Imorgon Àr det en psykiskt jobbig dag för mig. Men det beror pÄ mina hjÀrnspöken och att jag lÀgger det pÄ mig sjÀlv. NÄgot mer att ta itu med.
Men natt natt pĂ„ er đŸ’€
Jossan
2015-01-25 @ 18:54:56
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

En sÄdan grej skulle vara smart att ha. Man kan ju tröttna pÄ dessa. Jag hade promenadband hemma och tröttnade ganska fort, sÄ jag sÀger aldrig mer nÄgon trÀningsmaskin hemma

Svar: Jag Àlskar att trÀna hemma, har sÄna jobbtider att jag har svÄrt att hinna med ett gym iom att min sambo ibland Àr borta i nÄgra dygn Ät gÄngen. Dock sÄ hÄller vi pÄ att bygga ett litet gym i kÀllaren dÄ jag inte vill titta pÄ tv eller Àta i svettlukt etc.
Linda Svensson




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonstÀlle av krÀk och glÀdje

RSS 2.0