Maktlösheten 😞

Det finns inget vĂ€rre Ă€n maktlösheten man kĂ€nner nĂ€r ens barn Ă€r sjuk. 
Dahlia mĂ„r inte alls bra och nu bryter förkylningen ut rejĂ€lt. Feber, rinnande ögon nĂ€sa etc etc.  
HĂ€r ligger hon i vĂ„r kaotiska sĂ€ng och tittar pĂ„ Frost under tiden som jag fixar med tvĂ€tten och min nya byrĂ„. Äntligen sĂ„ blir det ordning pĂ„ klĂ€derna. Har samlat ihop nĂ€stan tvĂ„ fulla sopsĂ€ckar med klĂ€der som ska skĂ€nkas till bĂ€ttre behövande. 

Med stor sorg sĂ„ har jag kommit fram till att jag ska sĂ€lja min gungstol 😱 usch vilken Ă„ngest jag har över detta. Har suttit med bĂ„de Dahlia och Roxie i den nĂ€r dem var bebisar. FĂ„r nog fundera igen.
NĂ€ nu ska jag fortsĂ€tta. 
Ha det sÄ bra.

Pilla
2015-01-28 @ 20:21:33
URL: http://melvinbuse.bloggplatsen.se

Krya pÄ Dahlia. Inge kul nÀr barn Àr sjuka. :-/
Gungstol? Har alltid velat ha en men Àlsklingen min har lite skrÀck för dem haha.




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonstÀlle av krÀk och glÀdje

RSS 2.0