Blommor 🌾 Fix & Trix

Idag sĂ„ har jag fixat lite uppe i sovrummet. Är inte klar Ă€nnu och lĂ€r sĂ€kert Ă€ndra om igen innan jag Ă€r hundra nöjd. 
Innan sÄ hade jag satt upp tulpanerna ifrÄn vardagsrummet i sovrummet men Ängrade mig. Nu stÄr dÀr en vas med rosor och den vackraste blomman av alla liljan. Liljan Àr min favorit blomma trots att jag inte riktigt klarar den starka doften.
Älskar blommor och gröna vĂ€xter sĂ„ vi har mycket av den varan. Ska göra en oas eller tvĂ„ stycken faktiskt. FĂ„r börja med den ena först dĂ„ den andra ska vara pĂ„ en plats som ska göras om.

Mini mĂ„r inte bĂ€ttre, hon Ă€r vĂ€ldigt skakig men vi fĂ„r i henne vĂ€tska och isglass sĂ„ Ă€n sĂ„ lĂ€nge Ă€r jag lugn. 
Dem andra tvĂ„ tittar pĂ„ film uppe pĂ„ Ellas rum. Roxie mĂ„r inte riktigt bra hon i heller sĂ„ vi fĂ„r vĂ€l se hur detta utvecklar sig. 
SjĂ€lv sĂ„ skulle jag till naprapaten idag men han vart ocksĂ„ sjuk sĂ„ det blev inte sĂ„ mycket med det. 

Imorgon Ă€r det dags för jobb och sen sĂ„ blir det möte pĂ„ det. LĂ€r vara som en zombie imorgon kvĂ€ll men vad gör det om hundra Ă„r... 
Ska baka ikvĂ€ll sĂ„ jag inte har det imorgon oxĂ„, har tillrĂ€ckligt pĂ„ agendan Ă€ndĂ„. 
NĂ€ nu Ă€r det kvĂ€llsmat och sen myser vi ner oss i soffan eller sĂ€ngen och försöker sova. 
Ha en trevlig kvÀll.
Pilla
2015-01-28 @ 20:22:20
URL: http://melvinbuse.bloggplatsen.se

Vad fint du har det. :)

Svar: Tack sĂ„ jĂ€ttemycket 😊 NĂ€ fy det Ă€r hemskt nĂ€r ens smĂ„ Ă€r sjuka. Roxie börjar oxĂ„ mĂ„ dĂ„ligt sĂ„ vi lĂ€r ha rena sjukstugan inom kort.
Jag skriver nÀr jag kÀnner för det, ibland Àr det flera gÄnger om dagen och ibland tar det lÄng tid emellan.
Linda Svensson




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonstÀlle av krÀk och glÀdje

RSS 2.0