Hej väggen 👋

Något av det värsta jag vet är när mina känslor ignoreras och slätas över! 
När man berättar gång på gång hur man känner men varför lyssna på det? Varför vilja förstå när man kan köra på som att inget händer??? 
Hej väggen 👋 du lyssnar i alla fall på mig är, mer om vad man kan säga om andra.

Jag vet inte om jag kommer att skriva varje dag, om jag kommer att orka. Det är kaos i hjärta och själ. Mina känslor ignoreras totalt, det är okej att jag mår skit så länge andra slipper att ändra på sig, varför ska jag få må bra liksom. 
Nä tänk om det hade varit så enkelt som att stänga in sina känslor i en låda och bara acceptera att det ska vara så här...

Nåja, jag skriver när jag orkar.
Jenny
2015-02-16 @ 18:23:55
URL: http://jennysviktigaliv.se

Men åhhh ... <3 kramar om <3

Svar: 💜💜💜
Linda Svensson

Pilla
2015-02-24 @ 09:06:02
URL: http://melvinbuse.bloggplatsen.se

Sänder en styrkekram!

Svar: Tack så mycket :)
Linda Svensson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0