Nya klor och underbara barn.

Idag fick jag sovit en hel del, kan bero på att jag var vaken till fyra i morse. Vaknade runt halv ett och skönt var det, ville knappt stiga upp ur sängen. 
Åt högrevsburgare och det är ju så sjukt gott. De kommer att bli min unna mig mat sen.
Sen så har jag fixat mina naglar idag. Blev super nöjd då det var första gången som jag bygger med gelé. Så mycket lättare det var än akrylen. 
Så här blev dem i alla fall och ja dem kan alltid bli bättre som alltid när man börjar med något nytt. 
Mina underbara barn alltså ❤ 
Dem är verkligen i sitt esse nu för tiden. Det är hästar, naglar, hår och ja listan kan bli lång med allt vad dem vill göra. Kul att se dem utvecklas fast att jag tycker att det går för fort. Dock tycker dem att det är tråkigt att jag jobbar nätter men så är läget och jag är hellre hemma med dem när dem är vakna. 
Nä nu måste jag rusa. Jobbet kallar så ha en underbar kväll. 
/L❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0