Söndags stressen...

Då vart söndagen här och min inre stress kickar igång till max. Imorgon är det enda vecka och inför den så är det massor som ska fixas. Småfolket och minitonåringen ska duschas, kläder ska läggas fram, det ska handlas inför veckan, saneras efter magsjukan (klorin, sprit och tvättmaskinen gör Underverk) ska göras igen, veckans meny ska göras, veckan ska planeras, ja ni fattar. 
Men idag slänger jag bort stressen och tar allt som det kommer helt enkelt, jag och småfolket/minitonåringen tar en extra ledig dag imorgon och bara njuter. Vi kör en riktig mysa i soffan med en mängd filtar till en massa disneyfilmer dag. Äter gott och går i pyjamas hela dagen, håret på trekvart och popcornen smakar extra gott med lite olika kryddor.
Ikväll blir det grille och levande ljus. Sambon och jag ska köra en stäng av mobilen kväll och bara va. Ja om jag får bestämma så att säga. 
Nä nu ska vi titta på Frost (suckar högljutt) och dricka varm choklad. 
Höres när vi höres/ XOXO 💋




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0