Fredagsmys 20 år

Oj det var inte dåligt de. Fredagsmyset kom till en början i en tidning 📰 Tänk så lång tid det tog innan det blev så stort som det är idag. Ja man lär sig medan man lever, tur är väl det. 
 
Idag är jag dessutom oerhört glad över min förmåga till att organisera så att jag hinner med så mycket som möjligt under mina vakna timmar. Känns som att jag har fullt upp i flera dagar nu. Ja sova kan man göra senare. Först har jag ett 8,5 timmes arbetspass framför mig, sen hem och fixa. Imorgon är det fixardag på dagis/fritids och efter det blir det kalas för E & R. På söndag väntar jobb och sen ska det fixas inför kommande vecka. 
På måndag blir det fix inför tisdagen, köpa dom sista presenterna till R för hon fyller år på tisdag 😊 
 
Nä nu måste jag till jobbet. Jag svarar på era kommentarer ikväll efter jobbet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0