Lycklig eller inte?!

Hur är man när man är lycklig? Hur känner man sig? 
Är jag lycklig? Har under en tid nu funderat på om jag är lycklig eller inte i mitt förhållande, på mitt jobb, hur familjen ser ut, hur jag själv är etc.
Jag vill ha förändringar, jag vill förbättra, vill utvecklas etc. Det känns som att allting står still och just nu är jag inte lycklig, jag mår inte ens en gnutta bra. 
När dom dystra dagarna tar över dom bra, när man känner sig som en bra att ha, när man känner att det kvittar vad man gör så nä jag får inte det gehöret som jag önskar. 
Har försökt prata med min sambo men det går in och det går ut, jag har försökt prata med barnen så att vi kan tillsammans bestämma hur vi ska lägga upp allt så att det blir så smidigt som möjligt. Jag är trött på kaoset, jag är riktigt trött på kaoset och jag hanterar inte kaos speciellt bra. 
Jag vill bara må bra, jag vill bringa ordning i kaoset, jag vill bara vara glad.
 
Vivi
2014-10-23 @ 11:53:58
URL: http://www.missvivis.se

Livet kommer alltid ha dalar och man kommer alltid stå still i perioder, men när det känns som om man fastnat är det ju bra att få ngn förändring.
Vet du ... killar brukar ju vara motsträviga till sådant, men man kan ju faktiskt få familjerådgivning billigt via familjerådgivarna (tror de heter så, finns i Halmstad) man kan höra med BVC också. Ibland behöver inte förhållandet ens vara dåligt, man behöver bara att ngn utifrån ser på förhållandet och ger råd om vad man kan ändra <3
Det gäller ju inte bara parförhållandet utan hela familjen och en själv också Kramar !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0