Krigsskada och Fantasi

Som sagt så kan jag vara en snål jäkel ibland. I år har jag köpt nya julstjärnor men enbart stjärnan. Sen så har jag använt gamla julstjärnor samt tillbehören till våra fönsterlampor. Rätt ekonomiskt då jag sparade si så där 100kr minst per lampa och vi har många. Japp ibland kan man ;) 
Dock så blev jag krigsskadad när jag skulle få bort stjärnan i metall och skar upp ena nagelbandet, aj som fan säger jag bara! 

Idag har jag även klurat på vad och hur jag ska måla Frejas blivande prinsesstavla. Men det blir bra i slutändan får jag hoppas. 
Har även en del som har frågat om jag kan hjälpa dem med olika dekorationer. Kul att det man gör uppskattas :) 

Nä nu ska jag mysa med flickorna innan jag måste bege mig till jobbet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0