Herre min skapare

Idag har jag spenderat en massa tid i köket, gjort matlåder till ett helt kompani både till mig och till resten av familjen. Jag har fis,xat köttfärs i alla dess modeller, kycklingen är stekt och likaså lövbiffen. Nu är det bara det andra köttet kvar samt fisken.
 
Nu är jag redo för challegen kostmässigt i alla fall och det känns så skönt att ha flera dagar klara. Har strax över två veckor klara med 2 matlådor/dag. Känns bra att ha en dag där man lagar en massar mat för att slippa att tänka på det varje dag. Jag som hatar att stå i köket tycker att detta är perfekt lösning.
 
Nä nu blir det kvällsmat.
Pilla
2014-03-03 @ 00:05:34
URL: http://mpea.bloggplatsen.se

Hur länge håller maten om du gör sådär?

Sofie
2014-03-03 @ 15:59:36
URL: http://fiansess.blogg.se

Såååå duktig!! Kosten är för mig ett problem av just den anledningen. Jag avskyr att stå i köket :O. Måste också göra storkok!
Lycka till nu och HEJA!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0