Trött.se

Jösses vad trött jag blev efter att ha kånka in E's möbler igen. Vi har målat hon i hennes rum och när vi nästan va klara så tyckte minifisarna att dom skulle hjälpa till genom att sätta sina egna designer på väggarna. Ja det var bara till att börja om ifrån början. 
Men nu äntligen så är det klart, nu är det rosa utbytt till vitt och en lila fondvägg. Nu ska det bara upp lite vägghyllor, tavlor, växter ska in. Nya gardiner ska köpas samt fler kuddar. Men men det kommer och hon fyller ju snart år, jösses, 10 helt underbara år. Hur gick det här till??? 
 
Nä nu ska jag begrava mig i en bok, får väl den över huvudet inom kort och sen "snarkar" jag gott :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0