JAG HAR INTE CANCER!

Idag gav läkaren mig det underbara beskedet att jag har inte cancer! Jag började stortjuta som ett litet barn av lättnad.
 
För ja jag minns inte hur många veckor sedan gjorde jag ett cellprov i samband med att jag var och kollade min spiral. Hade sjukt ont så jag trodde att den krånglade. Så var inte fallet. Jag hade cystor i livmodern, fullt av dom närmare bestämt 14st 😳 Detta fick jag reda på vis ett ultraljud då jag inte blev av med smärtan. Ett tag efter så fick jag svaret på cellprovet: en lättare förändring. 
Jaha vad menades med det...
Blev kallad till doktorn, ännu en undersökning och en operation på det. Allt har gått så fort men ändå inte. 
 
Har haft cystor från och till sen jag var 14. Troligtvis så beror det på att min hormonbalans gör lite som den själv vill. Jag har ingen aning och just nu, just idag så bryr jag mig inte. Jag har inte cancer och just nu rider jag på den glädje vågen. 
 
Varför har jag inte sagt något? 
Det beror helt enkelt på många faktorer. Vissa har fått veta, andra har jag velat berätta för men har inte velat spä på med mer negativt eller krossa lyckan. Andra har ta mig fan inte med det att göra. 
Ni som har vetat ska ha ett stort tack. Ni och min familj är guld! 
Fuck cancer denna gången fick du inte mig! 
En plats i solen
2013-11-22 @ 07:35:18
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Vad skönt att du inte har cancer.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0