Ny utmaning!

Idag började jag med den nya utmaningen som jag har gett mig själv. Jag ska från och med idag och 90 dagar framåt köra TapOut XT och det ska bli spännande :)
Har skrivit om TapOut XT i ett tidigare inlägg så gå bakåt i bloggen så hittar ni det där :)
 
Körde första passet idag som var Cross Core Combat och herre jävlar vad trött jag var efteråt. Det var svåra övningar men för att vara första gången så är jag sjukt nöjd :)
I dagens pass så utgick man mycket ifrån plankan och gjorde olika övningar ifrån den positionen, lite box, kick osv. 
 
Är verkligen nyfiken på hur detta kommer att gå för ärligt talat så undrade jag vad jag hade gett mig in på efter dagens pass men ack så taggad jag är och tusen tack B för att du fixade detta till mig <3
Ska bli intressant och se om det har blivit någon förändring om 10 dagar, 30 dagar, 60 dagar och slutligen 90 dagar.
 
Whoop Whoop nu kör vi :) 
Btw så väger jag numera 59,3kg så minus 0,3kg denna veckan. Dom tycker att jag lyckas bra under min jämvikts period så en stjärna på det :)
 
Ha en trevlig kväll <3
Longevity - en blogg om hälsa
2013-05-24 @ 22:12:00
URL: http://madelein.se/

Bra jobbat! Lycka till!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0