Mitt Mantra

Jag har i hela mitt liv haft miljontals ursäkter för att inte ta tag i saker och ting här i livet. Men nu är det slut med det då det inte fungera att leva sitt liv på det viset.
Ursäkter hämmar mig och det kan jag inte tillåta längra.
Det finns inga ursäkter när man vill lyckas. Man får ta tag i problemen och göra det bästa utav det samtidigt som man lär sig utav dom. Ursäkter för mig är något jag måste vinna över och tro mig det gör jag med.
 
Detta är något jag har kommit till insikt under min tid där jag ransakade mig själv, när jag insåg mina brister och vad jag måste göra för att bli en harmonisk människa.
 
Nu måste jag tyvärr rusa då jag ska få i ordning på allt innan vi beger oss till viktväktarna för ännu en invägning. Håll nu tummarna för mig att jag numera är normalviktig.
Kram och jag har saknat er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0