Datahaveri

Det är så typiskt att när man väl kommer igång med bloggandet så havererar datorn :( Min iphöne är kass men äntligen så får jag det till att fungera :) 
 
Så vad blev resultatet av torsdagens invägning? Jo mitt första plus :( i och för sig +0.2kg men ändå :( Jag som ville så gärna nå normalvikten. Nåja bara till att bearbeta det och kämpa vidare. 
Ställde mig på vågen nu i morse och vet ni vad???
Jag är numera NORMALVIKTIG :-) 
Fast jag vågar inte riktigt jourers ordentligt flr ens efter invägningen på torsdag. Men just idag så glädjs jag åt dagens resultat. 
 
Hur har påsken nu varit då? Jag och barnen har suttit själv hemma och haft det mysigt. Vi har pysslat, dansat osv och sen när Baloo kom hem så åt vi gott. 
 
Nä nu ska jag städa vidare. Ha en underbar dag. 
Puss å kram
Jenny
2013-03-31 @ 14:03:48
URL: http://jennysviktigaliv.blogg.se

GLAD PÅSK på dig fina - och normalviktiga - Linda! <3
Här är man allt annat än normalviktig just nu, men jag SKA komma igen, jag lovar!
kram kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0